0 مورد   0 ریـال

حق انتخاب با کیست ؟

در هیاهوی بازار و کوچه پس کوچه های آن و از پشت شیشه فروشگاه ها هزاران نوع کالا با نام و نشان های متعدد اعم از  داخلی و خارجی خود نمایی می کنند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید

نظاره این همه طرح و رنگ ها ی متنوع و چشم نواز، پای هر بیننده ای را از پشت ویترین به داخل فروشگاه می کشاند.فروشنده از قیمت و مشخصات کالاهایش می گوید و اینکه کالاهای او بهترین در نوع خود می باشد. فروشنده فروشگاه مقابل نیز چنین می گوید و کالای خود را بهترین می داند .نقطه مشترک تمام کالا ها (به زعم فروشندگان ) بهترین بدون است، بدون  اینکه سوال و پرسشی از خریدار در خصوص انتظار و نیاز او از کالای مورد نطر بنمایند .

آیا خدمات پس از فروش گسترده نیز جز لاینفک تمامی کالا ها میباشد ؟

·         به راستی تمام کالا ها بهترینند ؟

·         به راستی خدمات و ضمانت به خریداران به بهترین شکل انجام میشود؟

·         به راستی کالاهای وارد شده به بازار مطابق با سلیقه خریدار میباشد ؟

·         به راستی کالاهای عرضه شده در بازار مطابق با بودجه و درآمد خریداران می باشد ؟

·         براستی حق انتخاب با کیست ؟

  

در حال حاضر این شرکت دارای بیش از 200 مرکز خدمات پس از فروش در سطح کشور می باشد که در امر خدمات رسانی مشغول فعالیت می باشند . 

جهت ارتباط با نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت ایده آل و دریافت قطعات اصلی، با شماره های 88717280-021 و 88718789-021 تماس بگیرید.


www.idealnegar.ir

 

 

ایمیل شما برای عضویت در خبرنامه